Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 11:52 - За Рила: още един глас в пустиня...
Автор: hgrandes Категория: Други   
Прочетен: 1643 Коментари: 1 Гласове:
2



– Какво ще промени допълнителното наливане на масло в огъня?

– Каквото промени промяната на позицията ми от вечно негласуващ към отишъл до избирателните секции - нищо! Моят глас е глас в пустиня... Ама защото редовно се пропагандира, че "хем не гласуваме, хем имаме претенции. Не си харесваме управниците, а ние си ги избираме..." - Ето, сега гласувах. И?! Пак нищо... Какво като гласувах? 

Няколко пъти днес започвам да пиша - и се отказвам да публикувам... Всеки добавен ред към поста още повече затяга хватката на усещането за безсилие... Цялата гласност на безобразията в България и същевременно мълчанието на властимащите направо ме влудява. И все пак... По-добре приказки напразно, отколкото участие в мълчанието...

Какво се случва с най-красивият рилски дял - Мальовишкия? АТВ-та?! Огън на бъбрека?! WTF?! Вече 4 дни се разпространява в интернет грозните факти от модернизираният Мальовишки дял:
http://dnevnik.bg/mms_novini/2009/09/23/788423_sedemte_rilski_ezera/
и нито журналистическо нито никакво разследване. Никой от можещите не търси отговорност на носещите я. Кучетата си лаят кервана си върви. И после излиза умник и казва: "вместо да плюете в нета - направете нещо. Дела трябват не думи?!"
Какви дела - да попитам аз. Еко-тероризъм ли? Ако се взривя на Бъбрека, ще спре ли безумието или ще свърши просто животът ми? Кой съм аз, че да направя нещо? Протестът ми не се чува от никой. Аз крещя и глас не ми остана. Аз не съм в позиция да преследвам, глобявам и наказвам. Мога да събера изхвърлените човешки отпадъци и да отмина... Утре ли? Утре пак ще е същата кочина. Минаваш по пътека - чистиш и събираш всичко , връщаш се след час по същата пътека и сякаш някой е откраднал торбата ти с боклуци и я е разхвърлял отново... Какво мога да направя аз - вместо да се оплаквам в блога си?! Кой би ме допуснал да потърся отговорност на новото правителство - удобно мълчащо си по еко теми?! За кого са тези глоби като никой никого не глобява?! До кога природните ни ЗАЩИТЕНИ уж, паркове ще са пълни с боклуци?!

Колкото са виновни мълчащите като риби управници толкова са виновни и цапащите избиратели. Не мога да повярвам че сме толкова мизерни мръсни и безотговорни. Как е възможно да отнесеш пълни и тежки торби с храна и после да нямаш "сили" да си върнеш нищо нетежащите опаковки?! Как може да видиш бистрата вода на езерото и да метнеш найлоновата си опаковка в него?! Как може да минеш по място където няма фас дори и да си първия замърсител?! Що за сбъркан мозък трябва да имаш да замърсяваш около себе си?! При това на места, където няма кой да мине да ти събере помията?! И как е устроен българина?!  Прави кочината си на чисто място, а при следващото си посещение не се връща в/у старата си купчинка ***** - **** на метеното. И замърсителя иска да му е чисто поне в радиус от 2 метра около трапезата му сред "природата". Каква психика трябва да има човек за подобно деяние?! Мисли, че някой от общинската фирма за чистота ще се качи да почисти след него или просто си й е комфортно на свинята в кочината?!

Нищо не разбирам - сякаш аз съм ненормалния в този свят и най-вече в тази глуха за избирателите си държава....


Тагове:   рила,   Мальовица,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Много
01.11.2009 13:08
е болна тази тема....
Подкрепям те напълно.
Знам, че тези от които зависи решаването на тези проблеми изобщо, ама изобщо не ги интересува кой какво мисли. Просто при тях е залегнал принципа - Ден да мине. Независимо на какви постове са, пък и като казах постове и избиране....
Никой не ме е питал мене дали да се кандидатира, че да го избера.
Огромната ДЕМАГОГИЯ - "ВИЕ ГИ ИЗБРАХТЕ" ??!??
За да избера някого , аз трябва да го предложа, но това не съм правил....
Казвал съм много пъти за чистотата на природата-
Тя е там където неможе да достигне автомобил или лифт, там където ходят истинските туристи, тези с чисти помисли и сърца , и където на всякак крачка се поздравяват с усмивка на лице.
Останалота е простотия , останалото е чалга и ниски страсти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hgrandes
Категория: Други
Прочетен: 247306
Постинги: 117
Коментари: 101
Гласове: 324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930